İPTAL & İADE & DEĞİŞİM
DEĞİŞİM
Ürünlerde Değişim Süresi Ne Kadar ?
www.floralfashion.com.tr adresinden satın almış olduğunuz
ürünlerin kullanılmamış olması şartıyla değişim süresi kargo
teslim tarihinden itibaren "2 GÜN"dür.
Değişim ve iade İşlemlerini Nasıl Gerçekleştirebilirim?
* Değişimini yapmak istediğiniz ürün/ürünleri faturası ile
beraber, fatura üzerinde bulunan adresimize anlaşmalı olduğumuz kargo
firmamız YURTİÇİ KARGO aracılığıyla göndermeniz gerekmektedir.
* Değişim veya iade etmek istediğiniz ürünleri
kullanılmamış, zarar görmemiş, etiketi koparılmamış, yıkanmamış, herhangi bir
parfüm deodorant veya ter kokusu sinmemiş bir şekilde kargoya teslim
etmeniz gerekmektedir. Aksi bir durum oluşması halinde değişim veya iade
işlemleriniz kesinlikle kabul edilmeyecektir.
* Lütfen değişim veya iade için gönderdiğiniz kargolarınızın
içerisine sizlere daha hızlı bir şekilde hizmet verebilmemiz
adına alışveriş yapan kişinin isim-soyisim telefon bilgilerini
yazmanız rica olunur.
* YURTİÇİ KARGO İADE-DEĞİŞİM KODU - 1119814122
* Tüm değişim ve iade işlemlerinde GELİŞ
- GİDİŞ tüm kargo ücretleri alıcıya aittir.
*İADE VEYA DEĞİŞİM KARGONUZU BİZİM ANLAŞMA KODUMUZ
İLE KARŞI ÖDEMELİ OLARAK GÖNDERİNİZ.
* ÜCRETSİZ KARGO veya İNDİRİMLİ KARGO KAMPANYALARINDA DA
DEĞİŞİM VE İADE KARGO ÜCRETİNİN TAMAMI (Geliş - Gidiş) ALICIYA
AİTTİR.
* DEV İNDİRİM ürünlerinde iade yok sadece değişim
vardır
*DEFOLU ÜRÜNLERDE DEĞİŞİM YOKTUR SADECE İADE KABUL
EDİLİR
* Lütfen kargolarınızı karşı ödemeli olarak
gönderiniz. Kargoya herhangi bir ödeme yapmayınız kargonuz bizlere ulaştıktan
sonra kargo bedeli bakiyenizden düşülecek ve tarafınıza alacaklı
olduğunuz ürün tutar miktarında hediye çeki tanımlanacaktır. ( iadelerde para
iadesi şeklinde , ürün değişimlerinde hediye çeki tanımlaması yapılacaktır.)
* Gönderdiğiniz kargo bize ulaştıktan sonra değişim
siparişinizi oluşturmak için websitemize olan üyeliğinize tanımlayacağımız
hediye çeki ile www.floralfashion.com.tr adresinden istediğiniz ürünlerden
sipariş verebilirsiniz.
* Sitemize üyelikleri bulunmayan müşterilerimizin değişim
işlemleri için 0534 983 16 42 no’lu whatsapp hattımız ile irtibata
geçmeleri rica olunur.
* İlgili ekibimiz gönderdiğiniz ürün ve verdiğiniz sipariş
doğrultusunda değişim işleminizi gerçekleştirecektir.
İPTAL & İADE
Siparişim ayıplı/defolu/yanlış gönderilmiş Ne yapmalıyım?
Satışa sunduğumuz tüm ürünler, kargoya teslim edilmek üzere
paketlenirken hasar kontrolünden geçer. Nadiren yaşanılan ürün
ayıplı/defolu/yanlış şekilde tarafınıza ulaştıysa böyle bir durumda süreç şu
şekilde işlemektedir;
Siparişiniz kargo görevlisi tarafından adresinize
ulaştırıldığında, ürünü teslim almadan önce mutlaka dış pakette hasar kontrolü
yapın ve herhangi bir hasar gördüğünüz anda "Durum Tespit Tutanağı"
hazırlatın.
Sipariş tesliminden sonra fark ettiğiniz bir hasar
durumunda, ilgili kargo şubesiyle hemen iletişim kurmanız ve "Durum Tespit
Tutanağı" hazırlamalarını istemeniz gerekir. Eğer kargo şubesi size bu
konuda yardımcı olmuyorsa, lütfen en kısa sürede bizi bilgilendirin.
Ürün İadesi yaptığımda ödediğim tutar bana nasıl iade
edilecek?
Ürün iadesi yaptığınız zaman, ürün incelemeden kabul onayı
aldıktan sonra, ödeme şeklinize sadık kalınarak paranız iade yapılmaktadır.
* Ödemenizi kredi kartıyla gerçekleştirdiyseniz ,taksitli
işlemleriniz taksitli olarak, tek çekim işlemleriniz tek çekim olarak iade
edilmektedir.
* Ödemelerinizi kredi kartı ile gerçekleştirdiyseniz
ödemeleriniz 1 ile 14 iş günü içerisinde hesabınıza yatırılır.
* Ödemelerinizi banka kartı ile gerçekleştirdiyseniz
ödemeleriniz 1 ile 14 iş günü içerisinde hesabınıza yatırılır.
* Ödemelerinizi EFT-HAVALE yöntemi ile gerçekleştirdiyseniz
ödemeleriniz gönderim yapmış olduğunuz iban numarasına 14 iş günü içerisinde
yatılır.
* Geri ödeme gün sayıları işletmemiz tarafından
belirlenmemektedir. İşletmemizin kesinlikle geri ödeme gün sayıları hakkında
müdahale şansı bulunmamaktadır.
Ürün İadesi Hesabıma Neden Geçmedi?
Vermiş olduğunuz IBAN dan kaynaklı bir sorun olabilir.
Detaylı bilgi için WhatsApp Müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz.(0534
983 16 42)
*DEĞİŞİM İŞLEMLERİNDE FATURA İBRAZI ZORUNLUDUR.
*DEĞİŞİM VE İADE İŞLEMLERİNDE ANLAŞMALI KARGO FİRMAMIZ YURTİÇİ
KARGO İLE GÖNDERİM YAPMANIZ GEREKMEKTEDİR.
*KAMPANYA GRUBUNA GİREN ÜRÜNLERDE VE AKSESUARLARDA DEĞİŞİM
VE İADE BULUNMAMAKTADIR.
FLORAL FASHION internet yüzü olan www.floralfashion.com.tr'dan
yapmış olduğunuz siparişlerde yukarıdaki şartlar yerine getirildiği taktirde
değişim ve iade hakkınızı kullanabilirsiniz.