ÖN BİLGİLENDİRME FORMU
1.KONU
TÜKETİCİ’NİN www.floralfashion.com.tr alan adlı
internet sitesi üzerinden satılan ve aşağıda nitelik ile satış fiyatı
belirlenen mal ve hizmetlerin satışı ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı
Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve 29188 sayılı Mesafeli Sözleşmeler
Yönetmeliği hükümleri gereğince bilgilendirilmesidir.
İş bu ön bilgilendirme formunu kabul etmekle ALICI, sözleşme
konusu siparişi onayladığı takdirde sipariş konusu bedeli ve varsa kargo
ücreti, vergi gibi belirtilen ek ücretleri ödeme yükümlülüğü altına gireceğini
ve bu konuda bilgilendirildiğini peşinen kabul eder.
2. SATICI BİLGİLERİ (Bundan sonra SATICI olarak
anılacaktır.)
Unvanı: FLORAL TEKSTİL SAN. TİC. LTD. ŞTİ. (www.floralfashion.com.tr )
Adres: Merkez mah, Merter sk. No:25/B Güngören - İstanbul
Telefon: 0534 983 16 42
E-posta: [email protected]
VERGİ KİMLİK NUMARASI: 388 185 92 90
Tüketici/Alıcı sipariş ile ilgili tüm soru ve
şikayetlerini yukarıda yer alan irtibat adresleri aracılığıyla SATICIYA
iletebilir.
3. SİPARİŞ/SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜN, FİYATI,
ÖDEME VE TESLİMAT KOŞULLARI
3.1. Ürün/Ürünlerin temel özellikleri (türü,
marka/modeli, rengi, adedi) SATICI’YA ait İnternet
Sitesinde yer almaktadır. Ürünün temel özelliklerini floralfashion.com.tr Adresinden
inceleyebilirsiniz. Ürün/Ürünlerin herhangi bir kampanyaya ilişkin olması
durumunda kampanyaya ilişkin şartlar kampanya süresince geçerlidir.
3.2. Listelenen ve sitede ilan edilen fiyatlar
satış fiyatıdır. İlan edilen fiyatlar ve vaatler güncelleme yapılana ve
değiştirilene kadar geçerlidir. Süreli olarak ilan edilen fiyatlar ise
belirtilen süre sonuna kadar geçerlidir.
3.3. Sözleşme konusu mal ya da hizmetin tüm
vergiler dâhil satış fiyatı olup ürün sevkiyat masrafı olan kargo
ücreti ve varsa kapıda ödeme hizmet bedeli ALICI tarafından ödenecektir.
3.5.Sipariş konusu Ürün, yasal süre olarak belirlenen 30 günlük süre
aşılmamak şartı ile TÜKETİCİ’YE veyahut bildirdiği yukarıdaki adresteki
üçüncü kişi/kuruluşa aşağıda belirtilen esaslarda teslim edilir.
3.6.SATICI, ÜRÜNLER’İ, gönderileri için anlaşmalı kargo firması olan
Yurtiçi Kargo aracılığı ile göndermekte ve teslim ettirmektedir. Bu kargo
firmasının TÜKETİCİ’NİN bulunduğu yerde şubesi olmaması halinde, TÜKETİCİ’NİN
Ürünü, kargo firmasının, SATICI tarafından bildirilen yakın bir diğer
şubesinden teslim alması gerekmektedir.
3.7.Stoklarda olan Ürünler, sipariş tarihinden itibaren, ortalama beş
(5) iş günü içerisinde kargoya teslim edilecek şekilde planlanır. Tahmini
belirtilen işbu sürelerin uzaması halinde Tüketici SATICI tarafından ayrıca
bilgilendirilecektir.
3.8.Genel olarak ve aksi açıkça belirtilmediği sürece teslimat
masrafları (kargo ücreti, kapıda ödeme bedeli vb.) TÜKETİCİ’YE aittir.
3.9. Ürünlerin teslimatı sırasında TÜKETİCİ’NİN adresinde
bulunmaması ve adresteki kişilerin teslimatı kabul etmemesi durumunda SATICI,
bu husustaki edimini yerine getirmiş kabul edilecektir. Adreste teslim alacak
bir kimsenin olmaması durumunda kargo firması ile temas kurarak ürünlerin
sevkiyatını takip ve temin etmek TÜKETİCİ’NİN sorumluluğundadır. Ürün,
TÜKETİCİ’DEN başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, bu kişi/kuruluşun adresinde
bulunmaması veya teslimatı kabul etmemesinden SATICI sorumlu tutulamaz. Bu
hallerde TÜKETİCİ’NİN Ürün'ü geç teslim almasından kaynaklanan her türlü zarar
ile Ürün'ün kargo şirketinde beklemiş olması ve/veya kargonun SATICI’YA iade
edilmesinden dolayı oluşan giderler de TÜKETİCİ’YE aittir.
3.10.Tüketici'nın Ürün'ü teslim almadan önce masraflar dahil satış
bedelini tamamen ödemiş olması gerekir. Peşin satışlarda teslimattan önce Ürün
bedeli SATICI’YA tamamen ödenmediği, taksitli satışlarda vadesi gelen taksit
tutarı tediye edilmediği takdirde SATICI, tek taraflı olarak sözleşmeyi iptal
edebilir ve Ürün'ü teslim etmeyebilir. Herhangi bir nedenle Tüketici tarafından
mal veya hizmetin bedeli ödenmez veya yapılan ödeme banka kayıtlarında iptal
edilir ise, SATICI mal veya hizmetin teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul
edilir.
3.11.Ürün teslimatı sonrasında herhangi bir sebepten dolayı, işlem
yapılan kredi kartının ait olduğu Banka/finansman kurumunun Ürün bedelini
SATICI’YA ödememesi ya da ödediği bedeli geri talep etmesi halinde, Ürün en geç
7 iş günü içinde Tüketici tarafından SATICI’YA iade edilir. Ürün bedelinin
ödenmemesi TÜKETİCİ’NİN Banka'ya haksız bir talimatından veya itirazından yahut
bir kusurundan veya ihmalinden kaynaklanıyor ise kargo masrafları Tüketici
tarafından karşılanacaktır. SATICI’NIN iadeyi kabul etmeksizin Ürün bedeli
alacağını takip dahil tüm akdi-kanuni hakları saklıdır.
3.12. TÜKETİCİNİN satış bedelini, bankalardan (finansman
kuruluşları dahil) sahip olduğu kredi kartı, taksit kart vb. ile ödediği
hallerde, bu kartların tanıdığı tüm imkanlar doğrudan kartı veren kuruluşça
sağlanmış kredi ve/veya taksitli ödeme imkanlarıdır; bu çerçevede gerçekleşen
ve SATICI’NIN bedelini defaten veya peyder pey tahsil ettiği Ürün satışları
işbu Sözleşme’nin tarafları yönünden kredili veya taksitli satış değildir,
peşin satıştır. SATICI’NIN kanunen taksitle satış sayılan hallerdeki yasal
hakları (taksitlerin ödenmemesi halinde sözleşmeyi fesih ve/veya kalan borcun
tümünün temerrüt faizi ile birlikte ödenmesini talep hakları dahil) ilgili
mevzuat çerçevesinde mevcut ve saklıdır. TÜKETİCİNİN temerrüdü durumunda
yürürlükteki kanunların öngördüğü şekilde aylık oranda temerrüt faizi tatbik
edilir.
3.13.Standart mesafeli satışlarda siparişin onay anından itibaren 30 gün
içinde TÜKETİCİ’YE teslimi zamanında teslimdir. Normal satış/teslimat koşulları
dışındaki olağanüstü durumlar (hava muhalefeti, yoğun trafik, deprem, sel,
yangın gibi) nedeni ile yasal azami 30 günlük süre zarfında teslim edilememesi
söz konusu ise, SATICI teslimat ile ilgili olarak TÜKETİCİ’Yİ mevcut iletişim
bilgilerinden ulaşarak haberdar eder. Bu durumda Tüketici siparişi iptal
edebilir, benzer bir ürün sipariş edebilir veya olağanüstü durum sona erene
kadar bekleyebilir.
3.14.SATICI Sözleşme konusu Ürün'ü tedarik edemeyeceğinin anlaşılması
halinde, bu durumu öğrendiği tarihten itibaren üç (3) gün içinde TÜKETİCİ’Yİ
açık biçimde ve aynı araçlardan biri ile bilgilendirerek sözlü/yazılı onayını
almak kaydıyla, eşit kalite-fiyatta başka bir mal/hizmeti tedarik edebilir ve
Sözleşme konusu taahhüdünü bu suretle yerine getirmiş sayılır. Tüketici söz
konusu onayı verip vermemekte her bakımdan serbesttir ve onay vermediği
hallerde sipariş iptaline (Sözleşme feshine) ilişkin akdi-kanuni hükümler uygulanır.
4. GENEL HÜKÜMLER
4.1. Tüketici, sözleşmeyi onayladığı takdirde, sipariş verdiği
Ürün(ler)'in bu sayfada belirtilen bedeli ve masrafları, seçtiği ödeme yöntemi
ile TÜKETİCİ’DEN tahsil olunur. Tüketici sipariş kapsamındaki ürün bedellerini
aşağıdaki yöntemlerden birisini seçerek ödeyebilir:
a) TİCARİ HESAP BANKA
BİLGİLERİ – TL
ALICI: FLORAL
TEKSTİL SANAYİ TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
GARANTİ IBAN: TR70 0006 2001 1200 0006 2926 53
AKBANK IBAN: TR06 0004 6012 2688 8000 0752 11
KUVEYT TÜRK IBAN: TR19 0020 5000 0993 5823 8000 01
b)Kredi kartı veya banka kartı kullanmak suretiyle ödeme
4.2. Ürün/Ürünler’in temel özellikleri SATICI’YA
ait internet sitesinde, işbu Ön Bilgilendirme Formu’nda ve Mesafeli Satış
Sözleşmesi’nde yer almaktadır.
4.3. Sipariş ve/veya ödeme işleminizi tamamladıktan sonra
bilgilerinizde herhangi bir hata fark ettiyseniz 0534 983 16 42 numaralı
telefondan veya @floralfashion.com.tr kullanıcı isimli Instagram
hesabımızdan mesaj atarak irtibata geçebilirsiniz.
4.4. Satıcının floralfashion.com.tr alan adlı internet sitesinde
Türkiye dışına hizmeti bulunmamaktadır. Ayrıca, anlaşmalı kargo firmalarının
teslimatın yapılması istenilen adrese yakın bir şubesi olmaması durumunda
Ürün’ün, Satıcı tarafından bildirilecek yakın bir diğer şubeden Tüketici’nin
teslim alması gerekmektedir.
5. CAYMA HAKKI
5.1 Tüketici, on dört gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin
ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir.
5.2 Cayma hakkı süresi, hizmet ifasına ilişkin
sözleşmelerde sözleşmenin kurulduğu gün; mal teslimine ilişkin sözleşmelerde
ise tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin malı teslim
aldığı gün başlar. Ancak tüketici, sözleşmenin kurulmasından malın teslimine
kadar olan süre içinde de cayma hakkını kullanabilir.
5.3 Cayma hakkı süresinin belirlenmesinde;
a) Tek sipariş konusu olup ayrı ayrı teslim edilen mallarda,
tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin son malı teslim
aldığı gün,
b) Birden fazla parçadan oluşan mallarda, tüketicinin veya
tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin son parçayı teslim aldığı gün,
c) Belirli bir süre boyunca malın düzenli tesliminin
yapıldığı sözleşmelerde, tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü
kişinin ilk malı teslim aldığı gün, esas alınır.
5.4 Malın satıcı tarafından taşıyıcıya teslimi,
tüketiciye yapılan teslim olarak kabul edilmez.
5.5 Mal teslimi ile hizmet ifasının birlikte
yapıldığı sözleşmelerde, mal teslimine ilişkin cayma hakkı hükümleri uygulanır.
5.6 TÜKETİCİ’NİN, tercih ettiği yönteme bağlı
olarak cayma hakkını kullandığı tarihten itibaren 14 (on dört) gün içinde ürünü
geri göndermesi gerekmektedir. Ürün ile beraber faturasının, malın kutusunun,
ambalajının, varsa standart aksesuarları, Ürün ile birlikte hediye edilen diğer
ürünlerin de eksiksiz ve hasarsız olarak tek bir pakete konularak iade edilmesi
gerekmektedir. Tüketici, cayma süresi içinde ürünü, işleyişine, teknik
özelliklerine ve kullanım talimatlarına uygun bir şekilde mutad kullandığı takdirde
meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan sorumlu değildir. Buna göre, cayma
tarihine kadar ki süreçte Ürün'ün kullanım talimatlarına, teknik özelliklerine
ve işleyişine uygun bir şekilde kullanılmamasından ötürü değişiklik veya
bozulma olursa Tüketici cayma hakkını kaybedebilir.
5.7 Tüketici, iade edeceği Ürün'ü SATICI'NIN
anlaşmalı olduğu kargo şirketleri Yurtiçi Kargo ile göndermesi halinde iade
masraf tutarı SATICI tarafından ödenecektir. Ürünün tüketiciye teslimi için
taşıma firmasına ödenen ücret TÜKETİCİ’YE yansıtılacaktır.
6.CAYMA BİLDİRİMİ
Tüketici, 0534 983 16 42 numaralı telefondan veya @floralfashion.com.tr
kullanıcı isimli Instagram hesabımızdan mesaj atarak cayma bildirimini
SATICI’YA iletebilir.
7.CAYMA HAKKININ KULLANILAMAYACAĞI HALLER
Mevzuat uyarınca taraflarca aksi kararlaştırılmadıkça, tüketici aşağıdaki
sözleşmelerde cayma hakkını kullanamaz:
a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak
değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere
ilişkin sözleşmeler.
b) Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları
doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler.
c) Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek
malların teslimine ilişkin sözleşmeler.
ç) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi
koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından
uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler.
d) Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası
gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler.
e) Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi
koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital
içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler.
f) Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında,
gazete ve dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler.
g) Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken,
konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya
dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmeler.
ğ) Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya
tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi mallara ilişkin sözleşmeler.
h) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı
ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler.
9. DİĞER HÜKÜMLER
9.1. Sözleşme ve kanuna uygun caymalar dahil sipariş iptallerinde
ve Sözleşme fesihlerinde, Ürün bedeli tahsil edilmiş ise, azami 14 gün içinde,
Ürün bedelini ödediği araca uygun bir şekilde TÜKETİCİ'YE iade edilir. Ürün
tutarı, siparişin Tüketici tarafından iptal edilmesinden sonra aynı sürede
ilgili bankaya iade edilir; bu tutarın bankaya iadesi işleminin SATICI
tarafından yapılmasında sonra Tüketici hesaplarına yansıması tamamen banka
işlem süreci ile ilgili olduğundan, bu tür inisiyatifi dışındaki nedenlerden
kaynaklı olası gecikmeler söz konusu olabilecektir.
9.2. Tüketici Ürün ve satışla ilgili talep ve şikayetlerini,
yukarıda belirtilmiş iletişim kanallarından ulaşarak, sözlü veya yazılı şekilde
SATICI'YA bildirebilir. SATICI, TÜKETİCİ’NİN haklı talep-şikayetleri ile her
türlü başvurularını karşılamakla yükümlüdür. Bu şekilde bir çözüme bağlanması
mümkün olmadığı takdirde Tüketici dilerse Ticaret Bakanlığı'nca her yıl
belirlenen ve ilan edilen parasal sınırlar dahilinde kendisinin veya SATICI'NIN
yerleşim yerindeki (ikametgâhının bulunduğu yerdeki) İl ve İlçe Tüketici Hakem
Heyetleri'ne ve sınırları aşan durumlarda Tüketici Mahkemeleri'ne başvurabilir.
9.3. Tüketici, onayı halinde Mesafeli Satış Sözleşmesi'nin ayrılmaz
bir parçasını oluşturacak işbu Ön Bilgilendirmeler ile, satışa konu
Ürün/Ürün'lerin temel özellik-nitelikleri, satış fiyatı, ödeme şekli, teslimat
işlemleri ve cayma hakkı ile kişisel bilgiler-elektronik iletişim dahil tüm
hususlarda bilgilendirilmiş bulunmaktadır.
9.4. İş bu Sipariş-Sözleşme Ön Bilgilendirmelerindeki tüm
açıklamalar ve bilgiler TÜKETİCİ’NİN SATICI’NIN onayladığı an itibariyle
geçerli olup kabulü halinde SATICI ve TÜKETİCİ arasında Mesafeli Satış
Sözleşmesi ile birlikte bağlayıcı olarak uygulanır.
10.ÖDEME YÜKÜMLÜLÜĞÜ VE CAYMA HAKKI UYARISI
10.1. Tüketici, işbu ön Bilgilendirme Formu ve Mesafeli Satış
Sözleşmesini onayladığı takdirde, sipariş verdiği Ürün(ler)'in bedeli ve
masrafları, seçtiği ödeme yöntemi ile TÜKETİCİ’DEN tahsil olunur.
10.2. Tüketici sipariş kapsamındaki ürün
bedellerini aşağıdaki yöntemlerden birisini seçerek ödeyebilir:
a) TİCARİ HESAP BANKA
BİLGİLERİ – TL
ALICI: FLORAL
TEKSTİL SANAYİ TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
GARANTİ IBAN: TR70 0006 2001 1200 0006 2926 53
AKBANK IBAN: TR06 0004 6012 2688 8000 0752 11
KUVEYT TÜRK IBAN: TR19 0020 5000 0993 5823 8000 01
10.3. Tüketici, Ürün'ü teslim aldığı tarihten
itibaren 14 (on dört) gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai
şart ödemeksizin SÖZLEŞME’DEN cayma hakkına sahiptir. Tüketici, malın teslimine
kadar olan süre içinde de cayma hakkını kullanabilir.
10.4. Cayma hakkı süresi, hizmet ifasına ilişkin
sözleşmelerde sözleşmenin kurulduğu gün; mal teslimine ilişkin sözleşmelerde
ise tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin malı teslim
aldığı gün başlar. Ancak tüketici, sözleşmenin kurulmasından malın teslimine
kadar olan süre içinde de cayma hakkını kullanabilir. Cayma hakkı süresinin
belirlenmesinde;
Tek sipariş konusu olup ayrı ayrı teslim edilen mallarda, tüketicinin veya
tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin son malı teslim aldığı gün,
Birden fazla parçadan oluşan mallarda, tüketicinin veya tüketici tarafından
belirlenen üçüncü kişinin son parçayı teslim aldığı gün,
Belirli bir süre boyunca malın düzenli tesliminin yapıldığı sözleşmelerde,
tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin ilk malı teslim
aldığı gün esas alınır.
10.5. Tüketici, cayma hakkını kullanmak için, İşbu bilgilendirme
formunun cayma hususundaki açık bildirimi, Ek-1’de yer alan örnek cayma
formu doldurularak elektronik posta adresimiz, iletişim adresimiz veya telefon
numaramız üzerinden yapabilir.
10.6. TÜKETİCİ’NİN, tercih ettiği yönteme bağlı
olarak cayma hakkını kullandığı tarihten itibaren 14 (on dört) gün içinde ürünü
geri göndermesi gerekmektedir. Ürün ile beraber faturasının, malın kutusunun,
ambalajının, varsa standart aksesuarları, Ürün ile birlikte hediye edilen diğer
ürünlerin de eksiksiz ve hasarsız olarak tek bir pakete konularak iade edilmesi
gerekmektedir. Tüketici, cayma süresi içinde ürünü, işleyişine, teknik
özelliklerine ve kullanım talimatlarına uygun bir şekilde mutad kullandığı takdirde
meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan sorumlu değildir. Buna göre, cayma
tarihine kadar ki süreçte Ürün'ün kullanım talimatlarına, teknik özelliklerine
ve işleyişine uygun bir şekilde kullanılmamasından ötürü değişiklik veya
bozulma olursa Tüketici cayma hakkını kaybedebilir.
10.7. Tüketici, iade edeceği Ürün'ü SATICI'NIN
anlaşmalı olduğu kargo şirketleri ile göndermesi halinde iade kargo ücret
bedeli SATICI tarafından ödenecek olup ürünün tüketiciye teslimi için taşıma
firmasına ödenen ücret TÜKETİCİ’YE yansıtılacaktır.
10.8. Tüketicinin cayma hakkını kullanmasından
itibaren 14 (on dört) gün içerisinde, (malın SATICI'NIN iade için
belirttiği taşıyıcı aracılığıyla geri gönderilmesi kaydıyla), TÜKETİCİ’NİN
ilgili Ürün'e ilişkin yaptığı ödemeler TÜKETİCİ’YE satın alırken kullandığı
ödeme aracına uygun bir şekilde ve tüketiciye herhangi bir masraf veya
yükümlülük getirmeden iade edilecektir. Kredi kartı ile yapılan işlemlerde,
Ürün bedelinin bankaya iadesi işleminin SATICI tarafından yapılmasında sonra
Tüketici hesaplarına yansıması ilgili bankanın iade işlem SÜREÇLERİ
tamamlandıktan sonra gerçekleşir.
10.9. Cayma bildirimleri aşağıdaki seçeneklerden
birisi ile SATICI’YA iletilebilir;
Tüketici, 0534 983 16 42 numaralı telefondan
veya @floralfashion.com.tr kullanıcı isimli Instagram hesabımızdan mesaj
atarak cayma bildirimini SATICI’YA iletebilir.
10.10. Cayma Hakkının Kullanılamayacağı Haller
Mevzuat uyarınca Tüketici aşağıdaki hallerde cayma hakkına sahip değildir:
Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve
SATICI’NIN kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmelerde
(ziynet, altın ve gümüş kategorisindeki ürünler);
Alıcı'nın istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda
hazırlanan, niteliği itibariyle geri gönderilmeye elverişli olmayan ve çabuk
bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan malların
teslimine ilişkin sözleşmelerde;
Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış
olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine
ilişkin sözleşmelerde;
Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması
mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmelerde;
Alıcı tarafından ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış
olması şartıyla maddi ortamda sunulan kitap, ses veya görüntü kayıtlarına,
yazılım programlarına ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmelerde;
Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında gazete, dergi gibi
süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmelerde;
Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma,
araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla
yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmelerde;
Bahis ve piyangoya ilişkin hizmetlerin ifasına ilişkin sözleşmelerde;
Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan
hizmetlere ilişkin sözleşmelerde; ve
Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler ile tüketiciye anında teslim
edilen gayri maddi mallara ilişkin sözleşmelerde (kupon gibi).
Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin kapsamı dışında bırakılmış olan mal veya
hizmetler
(SATICI’NIN düzenli teslimatları ile Alıcı'nın meskenine teslim edilen gıda
maddelerinin, içeceklerin ya da diğer günlük tüketim maddeleri ile seyahat,
konaklama, lokantacılık, eğlence sektörü gibi alanlarda hizmetler) bakımından
cayma hakkı kullanılamayacaktır.
Cayma hakkının sipariş konusu ürünlerin tamamı veya bir kısmı için
kullanıldığı durumlarda (varsa TÜKETİCİ’NİN istifade ettiği) cayma hakkının
sonucu olarak SATICI'NIN ücretsiz ve/veya indirimli kargo (teslim)
kampanyasındaki asgari alışveriş tutarının altına düşülmesi halinde, kampanya
kapsamında tahsil edilmemiş teslim-kargo bedelinin tamamı TÜKETİCİ’YE iade
edilecek tutardan düşülür. Tüketici’ye teslim-kargo ücreti ödediği hallerde ise
bu ücretin tamamı Tüketici’ye iade olunur.
Ürün ile birlikte hediye edilen diğer ürünlerin de
eksiksiz ve hasarsız olarak tek bir pakete konularak iade edilmesi
gerekmektedir. Tüketici, cayma süresi içinde ürünü, işleyişine, teknik
özelliklerine ve kullanım talimatlarına uygun bir şekilde kullandığı takdirde
meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan sorumlu değildir. Buna göre, cayma
tarihine kadar ki süreçte Ürün'ün kullanım talimatlarına, teknik özelliklerine
ve işleyişine uygun bir şekilde kullanılmamasından ötürü değişiklik veya
bozulma olursa Tüketici cayma hakkını kaybedebilir.
EK-1: CAYMA FORMU (Bu form, sadece sözleşmeden
cayma hakkı kullanılmak istenildiğinde doldurup gönderilecektir.)
Kime
:
Unvanı
:
Adres
:
E-Posta
Adresi
:
Telefon
:
Bu formla aşağıdaki malların satışına veya hizmetlerin
sunulmasına ilişkin sözleşmeden cayma hakkımı kullandığımı beyan ederim.
- Sipariş tarihi veya teslim
tarihi
:
- Cayma hakkına konu mal veya
hizmet
:
- Cayma hakkına konu mal veya hizmetin bedeli :
- Tüketicinin adı ve
soyadı
:
- Tüketicinin
adresi
:
- Tüketicinin
imzası
:
-
Tarih
:
TESLİMAT VE SİPARİŞ KOŞULLARI
Ödeme Seçenekleri
Siparişlerinizin ödemesini kredi kartı, banka havalesi
yoluyla yapabilirsiniz. Kredi Kartı İşlemleri Alış-verişlerinizi güvenle
yapabilmeniz için kredi kartı bilgileriniz 128 bit SSL kullanılarak
şifrelenmektedir. SSL bağlantısının aktif olduğunu, sipariş işlemleri sırasında
kart bilgilerinizi girdiğiniz sayfamıza geçtiğinizde, tarayıcınızın adres
çubuğunun hemen yanında görüntülenecek olan kilit simgesinden anlayabilirsiniz.
Havale/EFT Ödemeleri
İsterseniz siparişinize ait ödemenizi banka havalesi yoluyla
da yapabilirsiniz. Sipariş işlemlerinizi havale seçeneğini tercih ederek
tamamladıktan sonra, belirtilen tutarı banka hesap numaralarımıza göndermeniz
yeterlidir. Siparişinizin en hızlı şekilde onaylanıp gönderilebilmesi için,
lütfen havale işlemini tamamladıktan sonra havale bildirim formumuzu kullanarak
bilgi veriniz. Siparişi takip eden 3 iş günü içerisinde havalesi yapılmayan
siparişler iptal edilmektedir.
Teslimat Bilgileri
Kredi kartıyla yapılan ödemelerde, ilgili bankanın onayı ve
güvenlik birimimizin kontrolünü takip eden 3 iş günü içerisinde, havale ile
yapılan ödemelerde ise ödemenin hesabımıza geçmesini takip eden 3 iş günü
içerisinde siparişiniz kargoya verilir. Adrese teslim kargo hizmeti, seçilmiş
olan kargo firmasının ulaşım dahilinde olan bölgelere yapılır. Kargo firmasının
adrese teslim bölgesinde yer almayan bölgelere telefon ihbarlı, kargo ofisinden
teslimat gerçekleşir. Herhangi bir sorunuz ya da sorununuz olduğunda lütfen
iletişim adreslerimizden irtibata geçiniz.
Ünvanı : FLORAL
TEKSTİLSANAYİ TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ (floralfashion.com.tr)
Telefonu : 0534 983 16 42
Adresi : Merkez
mahallesi, Merter sokak. No:25/B Güngören - İstanbul
Mail : [email protected]